Jag älskar att arbeta

idag har jag börjat på en ny praktik plats. jag hade ett möte med vd:en på företaget i 5 minuter sen var det dags att börja. snabba puckar.

alla var jätte trevliga och dom har mycket att göra så dom hinner knappt med allt så dom hade stort behov av mig nu :) och jag är nästan redan säker på att jag kommer bli anställd där i juni när skolan tar slut. tror ni att det har gått bra idag när jag nästan är säker efter att ha vart där 1 dag :)

chefen/vd:en frågade dom andra om jag jobbade bra. dom sa att jag jobbade riktigt snabbt och vi hade trevligt. riktigt trevliga människor och så är det ett skönt jobb. det är bara 5 pers som jobbar där, 4 var där idag och trevliga var dom och roligt hade vi. blir inte behandlad som någon slav för att jag e praktikant utan vi gjorde samma saker och det va riktigt skönt att få göra nått annat än att sitta här framför datan hela dagarna.

sen så är det riktigt sköna arbets tiden. 10-4 varje dag 5 dagar i veckan. de kommer gå grymt bra de här.

nu är jag glad och inte alls sugen på att sitta still så nu ska jag väll göra ordning i köket eller nått :)

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar din blogg! Keep up! :D

2010-02-24 @ 20:58:19
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se/
Postat av: Jos

Bra blogg!

har själv adhd och lever med andra sjukdomar så förstår dig väl :)

2010-02-25 @ 02:23:44
URL: http://formylovers.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0