jobb sökes

jag söker jobb. är det någon av alla mina läsare som behöver någon på ett jobb? jag kan jobba med det mästa. dock endast jobb som inte kräver någon utbildning. men jag har jobbat som vägarbetare tidigare och kan nu tänka mig nästa vilket jobb som helst. finns det någon som känner nån som känner nån ? är tacksam för alla alternativ.

jag kan jobba fysiskt och är snabblärd, gillar nya utmaningar, är social och väldigt framåt.

annars så måste jag börja söka alla jobb som finns nu för praktiken är avslutad pga att jimpa välte med lastbilen så den är på lagning och de tar över en månad.

men nu ska jag vidare.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kanske kan vara en väg att gå?



http://www.misa.se/ADHD-Coachning-till-anstalling.aspx



"Misa söker personer med ADHD som vill ha

anställning på den öppna arbetsmarknaden





Vi hjälps åt att göra en analys av din totala situation. Vi bedömer gemensamt dina önskemål, erfarenheter och övriga förutsättningar.



Vi jobbar också gemensamt fram strategier för att utveckla dina tillgångar och starka sidor samt att bemöta och hantera dina eventuella svårigheter.



Vi söker sedan upp arbetsgivare för studiebesök, grundläggande arbetspraktik och erfarenhetsutbyten.



Du visar genom ditt agerande att du vill ha en anställning på arbetsmarknadens villkor. Vi erbjuder relevant stöd till och i anställningen.

Vi vänder oss i första hand till dig som uppfattar dig ha möjlighet att arbeta heltid.



För mer information kontakta Birgitta Jibestrand på telefon 0709-407222.





Ansökan i form av personligt brev och CV sänds till:



Misa AB

Bondegatan 21

116 33 Stockholm

Märk kuvertet ”ADHD/Anställning” "



2010-02-05 @ 15:27:02
URL: http://liteavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0