Klockrent

God morgon till er lång sovare och god dag till er andra, god kväll kan man ju säga till er som kollar ikväll och god natt till er andra.

Idag har jag, Andrea, Mamma och Pappa varigt på Ikea och i Stinsen.

Vi gick igenom Ikea och kollade på det mesta dom har. nästintill allt. Vi köpte ett får skinn för 199 kr, från början kostade det 349 kr sen har dom sänkt priset lite några gånger men nu passade vi på att köpa det. Sedan åkte vi till stinsen och skulle köpa en tröjja till mammas kompis som fyllde år och så köpte jag en klocka. Det känns otrevligt att ta upp mobilen och kolla klockan på den när man är på jobbet. Då kan ju dom andra på jobbet tro att man smsar eller något och det tycker jag känns otrevligt.



Så ser klockan ut och i bakrunden är får skinnet/pälsen. Klockan har kostat 498 kr men det var rea så det blev bara 200 kr. Så klocka + får pälsen skulle tillsammans ha kostat 847 kr. Men nu kostade dom tillsammans 400 kr. Det är ju rätt så bra pris.

Idag så ska Andrea åka hem till sig så åker jag dit imorgon efter att jag varigt i skolan och hämtat papper. Sen så åker vi nog tillbaka till hem till mig imorgon. Jag åker alltså bara till Solna och vänder.

Nu ska jag passa på att mysa med Andrea innan hon åker. Vi hörs senare.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Selma

Har du sett på IKEA de lila, blå och röda pälsarna? Men de är ganska mycket dyrare...

2010-03-02 @ 02:00:37
URL: http://hausfraufluffy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0