Nu är jag lycklig och skiter i er

Nu är jag lycklig och kommer inte bry mig om vad folk säger. ni får skratta åt mig. hata mig. det spelar ingen roll. jag gör det här valet och det kommer gå kanon bra.

jag var på ett möte idag. prata lite. allt gick kanon bra och jag hade ett leende på läpparna när jag gick därifrån. jag kommer bara säga jag, för jag kan inte säga med vem eller vilka för då kanske ni kan lista ut något. iaf mötet gick toppen och nu är det två nya möten in bokade. ett redan på måndag. inte många dagar kvar. efter mötet så gled jag runt i stan och kollade lite på olika saker.

när jag kommer säga vad det här handlar om kommer de bli tufft.

kommer ha många emot mig. några med mig. men huvudsaken är att jag vet vad jag gör och jag kan inte bli lyckligare än så här. allt kommer gå så jävla bra så det spelar ingen roll alls vad ni tycker och säger. för jag har bestämt mig och inget kan få mig att ändra mig.

ni kommer få veta vad det handlar om men inte just nu.

sen så blev det lunch på taco bar och gott var det :)



annars händer det inte mycket.

övat lite på min hemliga låt idag. den släpps om några veckor. måste bli en perfekt inspelning, texten är jag redan nöjd med så den behöver nog inte ändras.

Nu ska jag ta det så lugnt som möjligt så jag orkar upp till jobbet imorgon :)

god natt

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Hon

Nu är det så att jag redan har listat ut vad som komma skall i ert liv ;) Och jag Önskar er ALL lycka till!! Verkligen ett STORT GRATTIS!!!

(Skit i vad folk säger, jag har gjort det misstaget vid 17 års ålder och det går inte en enda dag utan sorg och ilska)

Åter igen GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

2010-02-25 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0