Nu måste man vara ledig igen. jag vill jobba




Nu tycker jag att det är lite tråkigt att det ska vara lov. jag har vart ledig hur många veckor som helst och nu när jag äntligen fått en praktik så ska jag vara ledig igen. nu vill jag jobba inte sitta still.

Vart på jobbet idag och jobbat sten hårt. vd:en hade pratat med syon i skolan och sagt att kah jobbade snabbt och ordentligt. så det ska vara. och han som ska vara min handledare var där idag, så vi hade de riktigt soft fast vi jobbade hårt.

Glömde säga vart jag jobbar i förra inlägget. jag jobbar iaf på Viking soda.

viking soda jobbar med att fylla på kolsyrepatroner som använs i soda stream aparaterna.

Annars händer det inte mycket. jobbat hela dagen. Andrea, Mamma och Pappa är på väg hem nu så snart får jag mysa med min älskling :)

finns väll inga planer för idag. bara ta det lugn i helgen sen har vi annat att fördriva tiden med.

Längtar redan tills lovet tar slut så jag får jobba igen.

men ni får ha det soft så ska jag bara ta det lugnt nu. är ju helt slut i kroppen. det är härligt det.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0