Livet är hårt men du är hårdare



nu är det faktiskt inte mitt fel att jag inte skrev något på hela dagen igår.

Jag satte mig vid datan igår kväll och tänke nu är det dags för ett blogg inlägg. men blogg.se vägrade fungera. det gick ju inte ens att logga in.

iaf så var gårdagen rätt slapp. träffade linus och vi gjorde inte så mycket alls. kollade igenom några låt projekt jag har. jag sjöng lite för min röst var nästan helt normal. har inte så ont i halsen längre men är lite hes.

igår kväll fick jag en såndär känsla. fan vad soft livet är ibland. jag satte mig i vardagsrummet runt klockan 11, slog på tven och hade datan i knät. då kände jag. fan vad det är skönt att vara uppe på kvällarna och nätterna när de inte springer runt en massa folk överallt och ingen som stör än lixom. riktigt skönt att bara sitta uppe själv ibland. och sen så skriver man ju faktiskt dom bästa låtarna på nätterna också vet inte varför men det blir som om hjärnan tänker helt anorlunda då. kanske just för att man inte har nått annat som förstör ens tankar när man sitter uppe själv.

Sen så kollade jag in på en gammal klasskompis blogg idag. Hennes pappa avled nyligen. Måste vara otroligt jobbigt. Vila i frid.


Idag fyller morbror Arne 50 år så vi ska förmodligen dit och gratta honom lite.


Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0