jag har mardrömmar på nätterna



vad har denna bild med inlägget att göra? ingenting.


jag har mardrömmar på nätterna...

vaknar i panik. igår var ingen rolig dag men ändå skönt att ha det avklarat. men det kommer komma mer. är rätt slut nu. sov 6 timmar i natt. jag kan ju inte säga så mycket mer än så här.

ska ju iaf hem idag. så ska jag tillbaka hit till andrea på onsdag kväll.

vad händer idag sen då? jag funderar på att spela in låten men vet inte om jag är för trött för det. kanske bättre att göra det imorgon mitt på dan.

helgen kommer bli intressant. stör mig att jag inte kan säga mer. men jag skriver senare när jag är lite piggare. ha en bra dag.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0