1 och ett halvt år

ja idag har jag och andrea varigt tillsammans i 1 år och 6 månader. Helt otroligt underbart måste jag säga. här har ni bilden ni sätt så många gånger förut. bilden är tagen för exakt 1 och ett halvt år sen då vi blev tillsammans.



ja och så har vi faktiskt varigt förlovade i 6 månader idag. helt otroligt underbart :)

livet är fan sjukt underbart just nu. är tokigt glad och allt bara flyter. det är väll det där med jobb som e lite knas nu men de tänker jag inte fundera på idag. så idag ska jag bara njuta av livet. vi ska åka och kolla på snabba cash ikväll så vi ska bara mysa hela dagen. inte den mest romantiska filmen men hoppas den är galet bra. nej nu ska jag fortsätta att njuta av livet och somna med ett brett leende ikväll :)


Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0