Hudläkare för Alopecia

hela dagen har ägnats åt att spela in en låt men jag och Andiamo var tvungna att ta oss en paus för att åka till hudläkaren. vi skulle prata om min kära alopecia universalis och för er nya läsare så innebär sjukdommen att man tappar allt hår på kroppen. men hur som helst så kom vi inte fram till mer än jag redan visste. dock har jag haft röda utslag på kroppen som jag tyckte liknade psoriasis men vi kom i alla fall fram till att det var vanliga exem. så jag har fått nån kortison salva jag ska använda tills utslagen är borta och sen så ska jag smörja in exakt hela jävla kroppen med nån mjukgörande salva 2 gånger per dag tills jag dör. hela livet ska jag smörja in mig. ja får se hur det går med den saken men jag ska försöka orka med det :) sen nått intressant är att man kan få bidrag på 4 000 kr om året för peruker om man nu känner sig sugen på att springa runt med sådanna jag känner mig då bekvämare i keps eller inget alls på skallen. men nu när jag ändå är här så skickar jag upp några bilder vi tog för någon dag sen.







det var vad jag hade att bjuda på för stunden.  vi hörs senare, ska se till att uppdatera bloggen bättre, försöka iaf.


Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0