jag är så jävla glad



har nog aldrig känt den ro i kroppen som jag har just nu. jag vet inte varför men jag är otroligt lung och glad och har en fantastiskt ro i kroppen. tänk om alla dagar kunde vara så här? imorgon händer det nått sjukt roligt om allt går enligt planerna och även många av er kommer glädjas av det :) det kommer bli så nice. så imorgon blir det bild uppdatering och kanske även nått annat kul. men nu ska jag inte göra er mer nyfikna på vad jag ska fixa.

imorgon så är planerna hemliga men på torsdag ska jag hem till eklund och spela in en låt med honom. har inget detaljerat att beretta, idag så åkte jag och tomas till solna och nu är jag här med andrea, idag har vi vart och kollat lite på ikea och annars bara tagit det lugnt. skar upp fingret på undersidan av stolen också. inte så mysigt och de slutade ju aldrig blöda heller. men nu ska jag roa mig åt nått annat och fan vad jag ser fram emot morgon dagen :)

pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0