Jag och anden kramas lite våldsamt



jag och anden brottades lite i hans säng och simsalabim så knäade han mig mitt på käften. blodigt blev de då läppen slog i tanden och de slutade ju fan aldrig blöda. fick mig en liten fläsk läpp. men vafan bara bita ihop. roligt hade vi iaf och det är smällar man får ta :) kvällen har spenderats hos anden och de har vart galet nice. lyssnat lite på nåra verser han spelat in. haha osläppt matrial :) men nu ska jag ner och äta med bror min sen sova. får se om man börjar spela in till skivan imorgon. annars på måndag. slänger upp bilder på högtalarna imorgon.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Andiamo (Stolt brottare)

haha jävlar va det kan gå i bland<3

2010-01-17 @ 02:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0