Kommer släppa ett album



bilden har ju inget med det här att göra men det blir nog bra. jo jag har tänkt efter lite och konstaterat att det blir bäst att släppa en skiva istället för att släppa låtarna en och en. så skivan kommer att släppas för fri nedladdning. vad albumet kommer heta får ni veta när jag släpper en singel till skivan. men jag räknar med att ha råd med nya micken och en mixer i slutet på februari så skivan kommer nog kunna släppas i februari, mars. men jag tänker inte lova nått datum för då blir ni besvikna om det måste skjutas upp. så ett album kommer inom en tid och de ända som kommer släppas innan det blir en singel. ta hand om er. pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0