Ny låt på g - Jimmyh ft Sandra

Idag har jag tillbringat dagen med anden och fredde. vi var hos anden i studion,  fredde har börjat göra att beat åt mig som jag och sandra ska göra en låt på :) vad den kommer handla om får ingen veta. när den släpps vet jag inte. men så fort beatet är klart så ska jag börja skriva text. jag vet ju vad den ska handla om och det kommer nog gå bra. vet inte om jag släpper nån låt innan denna men jag vill hälst inte spela in mer fören jag har köpt ny mick och mixer men vi får se. jag kanske blir så sugen på att göra en låt att jag inte kan hålla mig.  men beatet blir tungt och texten kommer bli bra. och sandra är en jävel på att sjunga och för er som inte vet vem hon är så lägger jag upp en bild.



japp så ser hon ut. men nu ska vi ta och lägga upp bild från idag,



freddiie sitter och gör mitt beat :) underbart. och så har anden lyckats med en jävligt snygg målning på väggen men den är inte klar än så den kommer bli finare :)

ja mycket mer hade jag inte att beretta just nu. vi hörs senare.

pusspåre


Kommentarer
Postat av: Vandalen

Anden jobba mer på det där C:et det blev inte så värst snyggt :) och sedan kan du ju sätta någon arrow eller något som sticker ut från M:et helt enkelt göra den lite mer wildstyle istället för throwie :) // längtar till nya låten....

2010-01-04 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0