nya högtalare installerade i studion

ja nu e de lite knepigt när jag har studio hemma och anden har sin. tror de blir mycker mer inspelningar hemma hos mig nu iaf. så hemma hos mig kommer kallas studion, annars säger jag andens studio.

jag och Freddiie har hunnit med en del under dagen. jag vaknade hos andrea och åkte hem till freddiie sen hem till mig och sen till barkarby. vi kollade på nya data skärmar och olika tillbehör på media markt. sen kollade vi skrivbord på ikea. sen in på elgiganten där vi fasnade i massage stolar i 20 minuter. hahaha de gjorde så jävla ont men va riktigt skönt. hade en jävla massa muskelknutar märkte jag. sen iaf åkte vi hem till mig och ordnade upp lite i min lilla studio och kopplade in dom nya  högtalarna.




så här såg det ut när vi började.



och så här efter. högtalaren bredvid data bordet, text hållare på högtalaren. förstärkaren och cd spelaren vänster om skärmen och INGEN skit på skrivbordet.



lite tydligare bild på högtalaren.

ja de va det de. nu sitter jag hos andrea och skriver en låt text. lyssnar på demon till de beat som Freddiie ska ha gjort klart till imorgon så att jag kan spela in och han producera. så imorgon ska det jobbas sten hårt på en ny låt. ska träffa han runt 9 eller 10 imorgon så vi kommer ha gått om tid på oss. nu ska jag fortsätta skriva låt text så jag kan spela in lite imorgon. ni får ha det super bra så länge.


Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0