Öh jaha ?



öh jaha. vad i helvete ska jag skriva nu då? de känns som att jag har nått att säga men vet inte vad och jag har nog inte så många roliga bilder att bjuda på heller. men igår var jag och andrea på dop iaf. sen på kvällen drog vi till tomas och träffade honom och jade. och idag har vi vart hos anden med forsman. sen då? känner att de hänt saker men att de inte finns så mycket att säga så detta måste nog bli mitt någonsin tråkigaste blogginlägg. hur som helst ska anden sova här i natt så ska vi öva, öva och öva på en viss låt imorgon sedan ska det spelas in en demo och undra vart den ska skickas ? hm undra om någon har skapat sig vissa kontakter som kan leda någonstans ? tänker inte yttra mig mer om det nu. det kommer ett blogginlägg senare när jag är lite roliga. ville bara höra av mig lite.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0