pappa brukar fråga om jag inte har nått papper att rita på



måste säga att de va lite svårt att måla ett hjärta och skriva jimmy och andrea på sin egna överarm i rätt vinkel. men de gick.


de var igår som jag var hos anden och hade lite tråkigt så hittade jag några pennor och körde på.

igår var jag hos anden nästan hela dagen sen på kvällen gick jag och andrea till tomas och var med honom och jade.

men allt gick ju inte som de skulle igår. jag satte mig i bilen och startade den som vanligt. när man gasar fullt så typ gnisslar det. låter som remmen slirar utahelvete sen så toppade bilden typ 25 km/t och så fort man släpper gasen så känns de som något slår i motorn. lixom bam bam bam. förut så satt motorfästena löst dfå lät de så när man började gasa men nu är det när man släpper gasen. inte på tomgång utan när bilen fortfarande rullar. känns skit konstigt vet inte alls vad det är som kan vara fel förutom motorfästena men dom är ju ny bytta så jag försöker fundera ut vad det kan vara iaf.


eftersom vi inte kan åka iväg någonstans så börjar jag och andrea bli välldigt rastlösa för de finns ju inte mycket att göra. så vi ska försöka hitta på nått. ska lista ut nått nu.


Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0