släppa skiva eller släppa låt för låt?

tjena. jag har lite problem med hur jag ska göra. just nu har jag 3 eller a igentligen 4 låtar på g, och jag vet inte om jag ska släppa låtarna separat eller om jag ska vänta tills flera är klara och släppa en skiva med typ 10 låtar ? hur vill ni ha det? att låtarna släpps en och en på youtube eller att jag inte släpper nåra låtar på ett litet tag och sen släpper en skiva för fri nedladdning? och samtidigt laddar upp alla låtarna på youtube? på ett sätt känns de bra att släppa låtar hela tiden men på ett annat sätt känns det bättre att ligga lågt och sedan släppa drygt 10 stycken. hur ska jag göra? skriv vad ni tycker i kommentarerna. lägger mina senaste låtar här så ni kan lyssna så länge.




















skriv gärna vilken ny tycker är bäst också. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Mohawwk

Släpp en skiva istället :)

2010-01-09 @ 17:50:00
Postat av: jasmine

Jag tycker, låt för låt...

2010-01-10 @ 00:06:27
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines
Postat av: liinus

släpp skiva :)

2010-01-22 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0