sömnlös i 32 timmar, ny data skärm

jag skrev inget här igår för hela dygnet va rätt flippat. natten mellan 6e och 7e så somnade jag aldrig, det slutade med att jag somnade klockan 9 igår på kvällen efter att ha vart vaken i 32 timmar. så natten då jag inte sóv skrev jag en låt text sen fick jag en panikångest attac och efter den kände jag mig helt borta. jag hade nog tänkt så mycket så jag inte kuna tänka längre vilket gjorde att skallen va helt körd, viste knappt vad jag gjorde eller tänkte, sen satt jag uppe hela natten och träffade rickard på morgonen. senare så var jag med martin, nitz och henke. vi hade det trevligt och tog de lugnt så fick jag lona en dator skärm av nitz, tror det är 19" inte säker. så nu har jag två skärmar vilket gör att jag kan ha inspelningsprogrammet på denena och texten på den andra. riktigt underbart :) sen så avslutade jag kvällen med att åka hem till andrea det var inte specielt kul att köra bil när man inte sovigt på 30 timmar. men jag överlevde iaf. nu ska jag kanske fortsätta lite på den nya låten. men så här ser det ut i mitt rum nu.



mitt nattduksbort har blivigt ett data bord och en liten studio :) lite trångt att komma ner i sängen när mickstativet står här men eftersom jag har dubbelsäng drabbar det bara mig och inte andrea så skönt att hon inte drabbas :) men nu ska jag försöka koncentrera mig på nått vettigt :) pusspåre

Kommentarer
Postat av: Freddiie

Fett snyggt byggt jimmy <3

2010-01-08 @ 22:58:31
URL: http://mmcrecord.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0