tack hip hop rädda mig från utbrott

dagen var bra sen blev det knas. det började med att jag va rast lös, sen började jag bli irriterad. jag och anden tog bilen och åkte runt lite för att lugna mig. vi rökte lite de brukar ju alltid hjälpa men det gjorde det absolut inte. var inte sugen alls på att röka. snus funkade inte så jag kände att de skulle bli ganska mycket kaos. vi åkte tillbaka till anden där var Andrea, Freddiie, Dennis och Jade. ingenting blev bättre. ingen där gjorde mig mer rastlös eller irriterad så jag vet inte vad de va som gjorde mig galen men jag började känna att ett utbrott var nära så jag åkte hem. det va över 2 timmar sen óch jag har knappt lyckats lugna mig på nått sätt. lite lugnare blev jag nu när jag börjat skriva en låt. jag har inte haft ett ända utbrott sen jag började rappa. det kanske är den bästa adhd medicinen att skriva texter? aldrig lyssnat på nån vad man ska göra när man håller på att få utbrott för när man är extremt nära ett utbrott är man inte så sugen på att sätta sig ner och göra nått lugnt men texterna verkar funka för mig. tack hip hop. tillbaka till låten jag började skriva. vet inte om jag kan släppa den då de finns risk att texten är för brutal men jag tror nog de kan gå kanske iaf. vi får se vad jag beslutar mig för att göra. otroligt att jag orkar skriva det här inlägget nu med dom aggressionerna jag har i kroppen. men jag känner att det kanske kan hjälpa lite. texten hamnar iaf om utbrott och de e därför det kan låta grovt i texten men samtidigt är det som i mina andra låtar fakta ur mitt liv så tror nog det kan bli en låt iaf av det. nu är andrea på väg hem och vi ska se Johan falk - Vapenbröder klockan 9. de ser jag fram emot. kan va skönt att se lite våld på tv (inte i verkligheten) när man själv känner sig så aggresiv.



Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0