varför läser du min blogg?

varför läser du min blogg ?

för att bli uppdaterad med mina nya låtar ?

för att läsa om alopecia?

för att läsa om diabetes?

för att läsa om adhd?

vad får dig att läsa min blogg? är det någon av anledningarna ovan eller har du en annan anledning? vore väldigt roligt för mig att veta vilka som läser min blogg och varför ni läser den :) jag har ju ingen aning om vilka alla läsare är.


Det vore underbart om ni tog er den lilla tid det tar att kommentera just varför du läser min blogg.


Tack på förhand.


Pusspåre

Kommentarer
Postat av: :)

För lyssna på dina låtar :)

2010-01-27 @ 20:15:42
Postat av: Anonym

för du är scysst, och din blogg r bra:D:D

2010-01-28 @ 12:31:06
Postat av: Anonym

den är personlig och intressant! :)

2010-01-29 @ 00:24:32
Postat av: Lisa

För en blandning av allt. Blir så imponerad av hur stark du är trots alla sjukdomar!

2010-02-02 @ 17:29:03
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0