Freddiie & Jimmyh - Ett brev till vår bror

Låten som igentligen skulle släppas Imorgon släpps idag. Nu ska jag berätta varför.

Låten handlar om Dennis. Han bor just nu i fosterfamilj. Han hörde alltid av sig förut. Fick komma hem ibland och ja. Då var man ju inte specielt orolig eftersom man alltid fått höra något ifrån honom. Men när vi skrev och spelade in den här låten i lördags så hade Dennis inte hört av sig på 2 månader. Vi började bli oroliga och undrade vad som hänt. För han brukade ju få komma hem ibland men nu hade han inte ens hört av sig.

Idag. 2 dagar efter inspelningen så ringer Dennis till både mig och Freddiie och säger att han mår bra och snart får komma hem ett tag. Han har vart drogfri i 3 månader, skaffat sig ett sommar jobb och sköter sig bra. All oro är borta men jag saknar honom fortfarande sjukt mycket. Har inte träffats sen i April.

Freddiie: Intro och vers 1

Jag: Reff och vers 2

Här har ni låten.

Vill ni ladda ner låten så gör ni det genom att klicka här



Vill ni ladda ner låten så gör ni det genom att klicka här



                          (från vänster: Andrea, Anden, Freddiie, Dennis och jag)


Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0