Hemma efter 6 dagar på Västkusten

Hej på er alla!

I fredags förra veckan så åkte jag, Andrea, Mamma och pappa till Västkusten. Vi har bott i Varberg. Falkenberg och Tylösand. Det har vart härligt på alla ställen sen så avslutade vi resan Med en dag på Varuhuset Gekås i Ullared.  Här får ni en del bilder och lite snack.



En bild på mig och Andrea på bryggan i Falkenberg.



En mycket god glass intill stranden i falkenberg.



Den här utsikten hade vi när vi satt på resturangen på våran 2 års dag. Kunde faktiskt inte bli så mycket mysigare. Efter en 3 rätters middag så promenerade vi hem längst stranden i solnedgången.



Ingången till Resturangen.



Låt bilden tala för sig själv.



Jag älskar dig!



Gillar bilden skarpt.



Solen på väg ner.



Love you

Nu kommer det lite solnedgångs bilder.



Riktigt, Riktigt fin.





Det var otroligt härligt att se Solnedgången på promenaden hem. För två år sedan när jag hade extrema sömnsvårigheter så brukade vi tillsammans titta på sol uppgången. Men det här var otroligt härligt.

Sen avslutade vi ju som sagt med en sväng på Gekås i Ullared.

Först gick jag och Andrea in och handlade bara på 2 avdelningar. Barnkläder och Baby avdelningen. Alla kläder och grejer till bebisen. Nappflaskor, lakan, örngott, påslakan, bitringar och ja allt möjligt kostade totalt 5 000 kr. Det låter ju extremt dyrt. Visst är det väldigt mycket pengar men hade vi köpt allt det där någon annan stans hade det utan problem kostar 10 000. Så nästan allt kostade hälften så mycket som i andra butiker. Vi köpte en åkpåse till vagnen för 220 kr. Det brukar kosta runt 800 kr så vissa grejer är ju extremt billiga.

Sen lämnade vi allt det i bilen, åt lunch och sen kollade vi på allt annat. Jag köpte en regn/höst jacka, Tjocktröjor och 11 stycken t-shirt´s jag ska ha på jobbet. Så det blev en del shopping. Andra omgången gick på 2 400 kr så totalt handlade vi för 7 400 kr.

Jag har semester nu i en vecka till och vet inte hur mycket tid jag tänker ägna åt min kära blogg. Kanske får ni ett inlägg om dagen eller ett varannan dag. Jag vet inte riktigt.

Jag har själv märkt att min blogg börjat handla lite väl mycket om min musik. Meningen är ju att den ska handla om allt i mitt liv. Diabetes, Adhd, Alopecia, Att bli pappa, Jobb, Musiken och allting som livet innebär.

Jag ska försöka skärpa mig och skriva lite mer om Andra saker. För övrigt så har jag fått några vita små fjuniga hårstrån mitt på huvudet så jag vet inte om det bara är tillfälligt eller om mitt hår kommer komma tillbaka.

Diabetesen åker berg och dal bana. Med andra ord har mitt blodsocker vart sjukt ostadigt på grund av semestern. Mycket chips, godis och mat på konstiga tider som får allt ur balans.

Min adhd märker jag för tillfället inte av över huvud taget.

Musiken. Ja vad ska man säga. Jag har väl några idéer till några låtar så jag ska leta lite beats och skriva några texter. Nästa vecka Kommer Dennis hem också. Det ska bli härligt.

Nu ska jag och Andrea gå och hyra Senaste Wallander filmen. Vi hörs.

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0