Låt text klar. Jobbiga kanyler



Sitter med Freddiie i studion. Låten har jag skrivit klart. Angelica kommer hit imorgon så hon och jag kan spela in. Freddiie får väl trycka på rec eller nått. Haha. Hur som helst så tror jag att den här låten kan bli nått anorlunda. Den är inte lik någon annan låt jag gjort. Nått helt nytt. Det är väl det som krävs för att utväcklas. Nu ska vi ner till tven och jag ska byta sencor. Hatar att skjuta in den där 13 milimeters nålen. Haft kanyler i kroppen hela livet men den där är fan otäck. Just att behöva skjuta in den är obehagligt. Man har lixom inte så mycket kontroll då. Men nu måste vi vidare. Låten släpps imorgon.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0