Ny låt släpps på onsdag

Idag har jag och Freddiie spelat in en låt. Den handlar om en bror till oss. Vi båda har skrivit direkt ifrån våra hjärtan. Låten är på ett sätt redan släppt. Den ligger uppe för nedladdning, men endast för dom som är vänner med oss på facebook. Alltså finns låten inte på youtube men kommer att hamna där på onsdag. Anledningen är att vi egentligen inte kände något behov av att få många visningar på denna låten eftersom den är gjord till en person och inte till alla. Men när jag satt och lyssnade på låten och samtidigt kollade på gamla bilder så insåg jag att jag vill dela med mig av denna låt. Får jag säga det själv så gillar jag den och hoppas att Dennis blir glad när han får höra den. Samtidigt som den hamnar på youtube så kommer jag att ge er en länk där ni kan ladda ner låten.



Håll koll på onsdag.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: FashionTrio - Sofia och Felicia

Fin blogg! :-) Allt bra?

2010-07-19 @ 14:03:45
URL: http://fashiontrio.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Härligt att du kämpar vidare med musiken :)

Har du hört fuck up - Sirius ?

Sjukt bra! :)

Hoppas allt är bra!

/Lisa.

2010-07-20 @ 08:38:02
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0