Ute och gör gatorna farliga

Snart ska jag ut och göra gatan farlig! Haha jag ska övningsköra. Var ute igår och det gick väl bra. Inte kanon och inte kasst. Det gick att köra iaf.

Sen så fick jag hem min bärbara data igår. Den startade inte förut så jag skickade in den på lagning. Eller den startade men sen när den höll på att komma igång så dog den. Nu när jag fått hem den och ska starta den så lyser startknappen sen slocknar den. Nu går den inte att starta alls. Bra lagning va? Problemet e värre nu när jag fått tillbaka datan än vad det var innan jag skickade in den. "bra service" *host*



Nu väntar jag på pappa så vi kan ut och åka. För er som bor i närheten är det nog säkrast att hålla er inomhus. Skämt och sido.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: L

Hej Jimmy, jag skriver till dig angående alopecia. Jag har själv sjukdomen och är 17 år, jag vet precis vad du går igenom.. på ett sätt kändes det skönt att hitta någon mer i min ålder som lider av detta men det är självklart inte kul att du har den! Ville väl mest bara säga; kämpa på. Du är inte ensam :)

2010-07-09 @ 19:24:17
URL: http://linnljungblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0