Dator mus, Iphone 4 och film kväll

Idag har Jag och Andrea varit ute på en liten shopping sväng. Vi var först på Babyland och köpte täcke och kudde till spjälsängen och täcke och kudde till vagnen. Sedan tog vi en sväng på Media Markt och där köpte jag en trådlös mus till min bärbara data. Jag har börjat tröttna på touch pad och kände att det helt klart var värt 199 kr.



Billig bekväm och alldeles precis vad jag behövde.

Sen så har jag ju sagt att jag ska köpa en Iphone 4 också. Tänkte beställa men jag orkade inte läsa igenom alla vilkor och betala frakt och allt vad det heter. Så jag ska ta mig till någon butik i veckan som säljer den så man kan beställa den. Den lär ju vara slutsåld precis överallt.



Den kostar rätt så sjukt mycket och abonemanget kostar också en del men det är värt varenda krona. Har en samsung touch nu och den går inte ens att jämföra med iphone. Så snart kommer ni kunna få mycket mer bilder till bloggen när jag enkelt kan fota med mobilen och ladda upp via den. Kan inte bli bättre.

Sen vi kom hem har vi inte gjort så mycket alls och hade inte tänkt göra det heller.

Ikväll klockan 22:00 så går "American history x" på kanal 5.



Den ska vi kolla på igen. Jag tror jag sätt den 5 gånger eller nått liknande. Det är en riktigt bra film. Jag har inga rasistiska eller nazistiska åsikter alls. Jag tycker filmen visar hur jävla snett det kan gå och att man inte bör ta sig in i rasism/nazism. Filmen är garanterat en av dom bästa jag vet. Alla har verkligen delade åsikter om den här. Vissa säger att den får folk att tänka rasistiskt men jag vill säga att det är tvärt om. För det filmen visar och med det slut som den har så börjar man tänka på hur det igentligen går till ute i världen. Guld film.

Nu ska jag fortsätta att inte göra någonting och det är väldigt skönt.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad kostar en Iphone 4 ungefär? Tack på förhand.

2010-08-03 @ 10:13:56
Postat av: ida

Den är sjukt bra den filmen såg den i skolan och sen fick vi en uppgift som vi skulle arbeta med i två veckor om den, håller på med det nu.

2010-11-10 @ 15:18:06
URL: http://babelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0