Jag är glad att jag inte har sommarlov

Ja jag är skit glad att jag inte går i skolan och har 10 veckors sommarlov. Jag har vart hemma från jobbet hela veckan och det är inte så jävla roligt. Även om man träffar vänner och gör olika saker så blir man ju rastlös och understimulerad av att inte få sin dagliga dos av fysiskt arbete. Det är skönt att jobba hårt. kroppen är på något sett stimulerad när man kommer hem ifrån jobbet. Det kan låta konstigt men jag jobbar hellre än är ledig. Det är självklart viktigt att vara med sin familj men något 10 veckors lov skulle jag inte njuta av. Så jag har faktiskt saknat jobbet och njuter verkligen av att få gå upp klockan 6 imorgon för att få gå iväg till jobbet och veta att jag ska få jobba ordentligt. Är man överaktiv så är man. Det är alltid positivt att få betalt för att få en ro i kroppen. Nu ska jag sova så jag kan ta mig upp till arbetet imorgon.



Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0