En helg i Dalarna

Nu har vi precis kommit hem ifrån Gyllene hornet i Tällberg efter många timmar i snö ovädret.

Vi har haft det hur mysigt som helst, ätit god mat, spelat kort, biljard, badat i poolen och bara tagit det lugnt. Jag somnade kvart över 9 igår kväll och gick upp 8 i morse. Det var otroligt skönt med tanke på att jag inte sovit mer än 6 timmar per natt den här veckan. Vi har helt enkelt bara haft det skönt. Dags för lite bilder.



så här såg mitt och Andrea´s rum ut med egen toa och dusch.



Mitt fina nattduksbord.



Nån skallig snubbe vid poolen. Jag med andra ord.



Ett litet dyk.



Kollade lite film på vägen hem för att fördriva tiden i bilköerna.



Min Älskling

Där har ni lite bilder ifrån helgen. Får ta och åka tillbaka Tällberg med Andrea igen någon gång.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0