Grattis på 16 års dagen älskling

Ja idag så fyller Andrea 16 år. Jag sov hos henne i natt så hon fick sin present i morse.



Presenten är väll inte helt riktad till henne som ni ser. Haha. Men hon blev glad över presenten och den är ju faktiskt lite gullig med "I ♥ mum" trycket. Och så bara en vanlig randig body. Det var ju ett paket med dom 2.

Jag är verkligen super lycklig. Jag har aldrig mått bättre psykiskt men just nu mår jag inte alls bra fysiskt. Har haft ont i magen och huvudet hela helgen och nu har jag fått lite kvälningar idag. Jag har vart på jobbet hela dagen men nu tänkte jag inte röra nått mer på mig idag, hoppas att det blir bättre till imorgon för jag har ingen lust att ligga hemma och vara sjuk nu. Måste kolla febern sen. Känner mig riktigt, riktigt varm.

Men nu måste ni ta och säga grattis till Andrea på födelsedagen.

Kom till hennes blogg genom att Klicka här

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ta hand om dig, pappsen (A)<3

2010-03-29 @ 16:43:11
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: angela

Ville bara glida in och säga grattis :-) Följde din från på FL och har sedan dess smygit runt både här inne i din blogg och inne hos Andrea!

Jag önskar er all lycka till!

2010-03-30 @ 00:55:27
URL: http://lilleprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0