Jag i finkläder?



Jag måste ha ett otroligt flyt. Först köpte jag ju klockan för 200 kr när den hade kostat 498 kr. och den där fårpälsen för 199 kr istället för 349 kr.

Idag var vi i väsby centrum och hittade dessa byxor.

Först kostade dom 319 kr styck. Sen sänkte dom priset till 299 kr, sen till 199 kr och nu kostade dom 49 kr styck.

De är "typ" kostym byxor. Bakfickorna ser ut så men de känns ändå lite som vanliga jeans.

Så jag köpte alltså 2 par byxor för 49 kr styck sen så köpte jag ett skärp för 99 kr.

Perfekt att jag hittade byxorna just nu eftersom att vi ska fira min farmors 80 års dag på lördag.

Brukar känna mig fruktansvärt obekväm i sådanna kläder. Jag trivs i ett par mjukis byxor men dom här byxorna var riktigt sköna.

Nej nu sitter vi och kollar på halv 8 hos mig.

Klockan 8 börjar en ny säsong av Simsons så då sitter man kvar vid tven iaf.

Klockan 9 börjar ju Desperata hemma fruar så då lär ju Andrea sitta bänkad här. haha.

Nu ska jag koncentrera mig på tven.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Andiamo

Vajert

2010-03-02 @ 20:04:42
Postat av: Anonym

GRATTIS TILL BEBISEN!!!!!

2010-03-02 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0