50 frågor Jag har tråkigt

Okej jag har riktigt tråkigt så jag tänkte svara på lite onödiga frågor.

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 238.54

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
japp.

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Anden, Brorshan, Jonas

4. Hur lång är du? 170 cm

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
hmm sommaren med göran tror jag

6. Hur löd ditt senaste sms?
Haha tror inte de ger så bra effekt :)

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på om man måste ha svar snabbt

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

9. När såg du senast din mamma?
Några minuter sen

10. Icke godkänt i något ämne? Japp

11. Mvg i något? nepp

12. När vaknade du idag? 8

13. Vilken är din favoritplats? ensam så är det studion

14. Vilken plats föredrar du minst? en cell


15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Hus med fru och barn

16. Hur stor är din säng ? 160 cm

17. Vad sover du i? kallingar

18. Hur många kuddar har du i sängen? 4

19. Var har du bott/bor?
194 ♥

20. Tycker du om kinamat? ne

21. Tycker du om kaffe? japp + energi kick

22. Vad dricker du helst till frukost
? beror väl på

23. Kan du spela poker? ja

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
japp

25. Vill du ha barn? Ja, barnet föds om 20 veckor

26. Kan du några andra språk än svenska?
Nej

27. Har du någonsin åkt ambulans?
ett fler tal gånger

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng

29. Vad spenderar du helst pengar på? Sparar så mycket jag kan

30. Äger du dyrbara smycken? Inget dyrare än förlovnings ringen

31. Kan du rulla med tungan? nej

32. Vem är den roligaste människan du känner? finns många :)

33. Vad har du för ringsignal? nån standard skit

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har nog sparat något'

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min medicin karta

36. Kan du byta olja på bilen? Japp

37. Vilken var den senaste boken du läste? Läser inte böcker


38. Dansar du i bilen?
nej

39. När var du i kyrkan senast?
på Miras dop

40. Hur många hål har du i öronen?
 1 i varje att höra med men inga för smycken ;)

41. Har du någon piercing?
nej

42. Har du någon tatuering?
inte än det kommer 2 stycken när jag fyller 18

43. Har du provat droger? aldrig

44. Röka eller snusa?
snusar, har rökt

45. När blev du av med oskulden?
privat

46. Har du pojkvän/flickvän?

47. Har du ett bra sexliv?
tro vad du vill. jag vet

48. Vad är ditt mobil nummer? 1 1 2 jimmyh

49. Vad ska du göra ikväll? Sova

50. Har du några syskon
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0