I AM HIP HOP hoodie och konstiga grabbar





Nu har jag äntligen fått köpa denna tröjja. Den är hur jävla skön som helst och jag gillar den sten hårt. Tog ur snöret som satt i luvan då jag tyckte de var ivägen för texten. Gillar att texten är stor och täcker hela tröjjan. Klart värd varje krona. Den är stor och riktigt bekväm. Köpt på topstreetwear för 599 kr.

Har då vart i stan idag och köpt tröjjan och kollat på kläder med Andrea. Sen när Andrea och hennes mamma gick in i en butik och jag stod utanför kom 2 grabbar och det var fett skumt. Dom kom och ställde sig väldigt nära mig och bara tittade. Jag kollade upp och dom stirrade som fan. Jag kollade bort för dom verkade ju inte vilja säga nått utan bara stå och glo. Jag tittade tillbaka och dom stod fortfarande och stirrade. Jag tittade bort igen och då gick dom närmare mig. Så nu stod dom jävligt nära och stirrade på mig. Den ena viskade något i den andras öra och jag försökte att inte stirra tillbaka men dom stod där och hade verkligen fasnat med blicken. Så efter att dom viskat med varandra så vände dom och fortsatte titta bakåt. Sen kom Andrea ut ur butiken och sa att hon blev orolig för mig när hon såg dom för dom verkade vara riktade mot mig.

Fattar verkligen inte vad dom där 2 grabbarna ville, men men.

Nu ska jag fortsätta njuta av livet.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Freddiie

NEEEEEJ JIMMY!!!!! den där tröjjan e så uttjatad :(

2010-05-29 @ 19:27:38
Postat av: ´Piwi

Fet tröja. Shit, exklusiva grejer aiai

2010-05-29 @ 20:12:52
Postat av: Ingrid

nice hoodie! gillar också stora tryck :)

2010-05-29 @ 22:45:12
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0