Mustasch för forskning av Prostatacancer



Mustaschkampen

Jag hade gärna låtit en mustasch växa ut om jag kunde. Men nu är ju det helt omöjligt så varför inte sätta en mustasch nära hjärtat och samtidigt skänka pengar till prostata cancer forskningen?

Jag köpte en sån här mustasch förra året men vet inte vart den är. Jag tycker inte att det skadar att köpa en till med tanke på vart pengarna går.

Prostata cancer är det alldeles för tyst om med tanke på hur många som drabbas. Varje år får cirka 9 000 män prostata cancer det mer än 24 personer VARJE DAG.

Det är garanterat värt 25 kronor att köpa denna mustasch.

Farfar klarade inte sjukdomen och avled med cancer i hela kroppen.

I denna låt sjunger jag om honom i första versen,



Vila i frid Farfar. Jag älskar dig

Du kan bli nästa som drabbas. Tänker du göra skillnad eller stå och titta på? Jag tror du glädjs av att forskningen gått framåt om du senare drabbas själv. Dags att tänka.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0