övningskörnings kurs

Tjenare. Idag har jag tillbringat 3 timmar på att sitta och lyssna på en kurs för att få övningsköra. Jag + sitta still i 3 timmar = Speedad. Nu kommer jag inte kunna somna. För sitter jag still för länge utan att göra nått så blir jag uttråkad och rastlös sen så blir jag då speedad för att jag känner att jag måste göra nått. Nu ligget jag i sängen och inte fan kan jag speeda av mig här. Så jag lär vara vaken ett tag tyvär. Jag höll dock koncetrationen väldigt bra på kursen trotts att jag blev otroligt uttråkad så jag hängde me bra där ändå.

Jag la upp 2 stycken av mina bmx cyklar på blocket i lördags och dom såldes på 2 och en halv timme. Det ringde för fullt hela tiden. Fick 400 kr per cykel. Välbehövda pengar just nu. Då kan man ju köpa sig lita barnkläder och ultraljudsbilderna på torsdag.



Det var dom cyklarna jag sålde i helgen.

Imorgon så ska jag hem till Anden (Andiamo) Dels så fyller han år så ska gratta honom och sen så ska vi prata lite om den nya låten vi ska göra tillsammans. Så Först ska jag jobba hela  dagen och sen vidare till honom och ha det trevligt.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0