Sjukdag



Jahaja. Här ligger man på soffan och vill jobba. Det är inte roligt att vara sjuk och jag brukar inte vara så där jätte bra på att koppla av när kroppen säger ifrån. Brukar inte känna av så bra när jag mår dåligt så jag brukar köra på tills jag stupar helt. Vilket inte är så roligt. Det är tungt att andas till och från och det känns som nån skit med lungorna. Snorig och hostig. Men att näsan var täpp har mer gått över till slem. inte så mysigt. Hur som helst vet jag inte om jag håller på att bli sämre eller bättre. Men eftersom det kändes tungt att andas så ville jag inte överanstränga mig på jobbet så jag stannade hemma idag.

Snart kommer Andrea hit iaf så då slipper jag sitta ensamm här. De blir lätt rätt tråkigt.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: felicia

Cool design :)

2010-05-14 @ 17:06:39
URL: http://dinfelicia.blogg.se/
Postat av: elin ♥

häftig header!

kika in i min blogg, och släng in en kommentar ♥

pöss

2010-05-15 @ 13:20:24
URL: http://lifeofasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0