Arbete

Imorgon ska jag ta mig till jobbet efter 1 och en halv veckas sjukskrivning. Känns rätt konstigt men det ska väl bli skönt iaf. Dock kan jag inte åka dit själv. Min bil är trasig så pappa kommer och hämtar mig eftersom han ändå lämnar mamma i närheten. Har inte gjort nått vettigt alls och har ingenting jag orkar skriva om. Idag är jag tråkig.




En bild där jag var sjukt sliten. Hade precis blivigt utskriven ifrån sjukhuset. Några timmar efter att Elvira föddes. Den här bilden är tagen i precis samma stund som jag fick se henne för första gången.

Pappas lilla älskling ♥

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Tess

Ibland måste man vara lite tråkig också, alla dagar är inte så roliga. Hoppas det kommer att gå bra på jobbet imorgon?

2010-11-21 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0