Bara för att Elvira är sötast i världen

Bara för att Elvira är sötast i världen så måste jag ju dela med mig av en bild som är tagen för ett par minuter sedan.



Hon är ju så vacker ♥

Idag har jag jobbat men inte som vanligt. I inlägget under detta så ser ni ju hur jag såg ut idag på jobbet. Idag har jag is blästrat. Man har en kompressor en maskin och en slang med ett föremål i ena änden som ser lite ut som en pistol. Sen sprutar det ut koldioxid i is form och så försvinner all smuts. Så idag har vi rengjort lite grejer på jobbet och jävlar vilket tryck det är i den där maskinen. Man får ha slangen till maskinen över axeln. Sen så blev det ett lager med is på munstycket som var 5 mm tjockt. Inte konstigt när isen är runt 75 minus grader. Mer tänker jag inte prata om is blästring.

Idag har jag varit på bup (barn och ungdoms psykiatrin) där jag träffade en gammal klasskompis när jag var på väg till väntrummet. Henne hade jag inte sätt sen jag gick ut 9an så det var ju lite roligt.

Jag träffade iallafall en sjuksköterska för att mäta mig, väga mig, kolla blodtryck och puls. Sen pratade vi lite om medicineringen och att sänka dosen. Har redan låg dos men ska försöka sänka den lite så jag förhoppningsvis kan få tillbaka min aptit.

Dags att varva ner och lägga sig i sängen för det är ju faktiskt en dag imorgon också.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0