Första Advent

Idag har Jag, Andrea, Elisabeth och Elvira varit i väsby centrum och hälsat på Tomten.



Elvira var jätte lugn när hon var hos Tomten. Jag kan till lägga att jag hade inte låtit vilken tomte som helst hålla i min lilla dotter. Tomten är min chef och är tomte varje första Advent i väsby centrum. Första advent är det alltid Lions julmarknad.



Sen så gosade hon in sig i Tomtens skägg.

Sen så var det en person som tog bilder så fick man hämta ut bilderna i fotobutiken gratis. Sen så var det en journalist som tog bilder när Elvira satt hos Tomten, han frågade om han fick publicera den i väsby tidningen. Så han ville ha mitt Elviras och Andrea´s för och efternamn. Så snart är hon med i väsby tidningen. Det är ju lite kul.

Och nu ska vi inte göra nått mer idag. Vi ska äta god mat och sen ska vi bara mysa. Hur underbart som helst. Man måste inte göra saker hela tiden. Det är så skönt att inte göra någonting med jämna mellanrum.



Jag älskar dig ♥

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad roligt :-D

2010-11-28 @ 17:10:03
URL: http://feeliciaberglund.blogg.se/
Postat av: Terese

Nu va de ett tag sen jag var in och tittade här men grattis till er och den fina dotter ni fått :D

Min pojk är i dag 1½ år och full med bus..

Hade jag kunnat skriva låtar eller så hade jag skrivit en till min son jag me men men.

Kram på er

2010-12-01 @ 22:12:31
URL: http://dice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0