Läkarbesök

Idag har jag Andrea och Elvira åkt till högdalen. Vad finns i högdalen? Den ökända Salong Betong. Bokade tid för gaddning. Salong betong är alltså en tatuerings studio. Så vi tog oss dit jag lämnade motivet och sen var det inte så mycket mer. Han som ska tatuera mig var inte där idag så han skulle ringa upp och ge mig ett pris. Nu är iallafall bokningen klar och jag har nu fått tid på min 18 års dag. Känns skönt. Eftersom att jag inte ska gå på krogen på min 18 års dag så passar jag på att tatuera mig istället. Jag har visat motivet förut men jag kan väl slänga upp det igen.



Svenska diabetes förbundets logga. Fast den ska vara svart. Vill inte ha en massa färger på min kropp.

Vidare till nästa ämne. Imorgon ska jag äntligen få komma iväg till läkaren. Hoppas han säger något vettigt och att man kanske får ta några blodprover så man kan få reda på vad det är. Undrar hur dom gör för att ta reda på om man har magkatarr eller inte?

Just ja. Jag spelade ju in 2 låtar i lördags men släppte ju bara den ena. Den andra släpps på lördag. Låten innehåller en hel del samhällskritik och jag ska skriva en förklaring om varför jag skrivit den i samband som den släpps. Viktiga rader som måste komma ut och spridas. Så på lördag blir det låtsläpp. Nice va?

Igår var det farsdag. Jag fick ett par strumpor som det står världens bästa pappa på. Och idag när mamma och pappa kom och hälsade på så fick jag trisslotter och tian lotter och vann totalt 70 kronor.  Sedan på kvällen fick jag massage i en och en halv timme av våran granne som går massage utbildning.

Och idag har jag fått hem ett papper på att mina kläder har kommit så imorgon ska jag hämta dom. Då får ni bild på alla kläderna. Här är ryggtrycket på en av dom



Nu ska jag vidare.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: stina

om du är orolig för magkatarr då gör du gastroskopi.

En slang genom munnen ner till magmunnen....



mvh stina

2010-11-16 @ 08:53:08
Postat av: Jännuh

Hejsan :)

Gillar din blogg. :) Men såg att du ska tattuera in diabetes märket, har du diabetes?

För funderar på att tattuera in en sådant märke också, istället för att ha något i plånboken eller ett halsband.

2011-05-16 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0