Salong betong

Bara namnet låter väl härligt?

Salong betong är en tatuerings studio som håller på med mycket mer än bara tatueringar. Mycket mer inom konst. Dom tatuerar bara i svart och gråskala, det kanske vissa tycker är tråkigt men jag vill inte ha massa färger på min kropp. Dels känns det bättre för mig att bara ha svart och grått och sen så känns det som att en tatuering i färg blir fulare snabbare när färgen börjar avta.

Idag har jag iaf skickat iväg ett mail till dom med bild på vad jag ska tatuera. La upp bilden för inte så längesen men här har ni den igen.



Svenska Diabetes Förbundets logga. Ska sitta på högra överarmen och vara 10 x 10 centimeter stor. Så nu hoppas jag att jag kan tatuera mig på min 18 års dag. Därför jag mailade dom nu. Jag vill ju vara ute i god tid! Jag har velat ha det motivet sen jag var 14 år så jag är oerhört säker på min sak.

kolla in salong betongs blogg genom att klicka här

Kolla in salong betongs hemsida och se tatueringar dom har gjort genom att klicka här

Dom har nyligen tatuerat live i Vakna med the voice och Danne som startade Salong betong har vart med i tv4 nyhetsmorgon. Det är härligt att det går bra för dom!

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du från väsby

2010-11-10 @ 00:25:14
Postat av: Paula

Hej!



Vi är fyra tjejer som går tredje året i Sjödalsgymnasiet, Huddinge. Vi arbetar med ett projektarbete med syfte att starta en mammagrupp för unga föräldrar, främst 15-19 år gamla.



Vi vill skapa denna grupp för att få dessa unga mödrar att känna gemenskap med andra unga föräldrar, samt skapa samhörighet.



Vi blir väldigt glada vid visat intresse, hör gärna av dig! :)



Tack på förhand!



Cecilia, Paula, Cassandra och Jessica

2010-11-10 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0