Det Nya Sverige

Min dotter log precis mot mig! Hon tittade på mig jätte länge så tittade jag tillbaka och så började jag prata och då log hon stort :) Sen så slutade jag prata och började igen och då log hon igen :) 3 gånger har hon gjort det nu på rad! Underbara Elvira!

Jobbat och slitit. Det händer inte så mycket när man arbetar på dagarna men jag ska bli bättre på att skriva. Just nu har jag precis börjat jobba igen efter att ha varit sjukskriven så jag är rätt så slut än så länge. Men det blir förbättring så fort jag får mer kraft.

Vad händer i mitt liv?

Min lilla moppebil är snart klar på verkstaden. Kanske kan få det imorgon med lite tur. Beror väl lite på om dom måste köpa in nya saker till den.

Nu ska ni få lyssna på en låt!



Riktigt bra låt det där! Sist jag skrev om sverigedemokraterna blev det ett jävla liv bland kommentarerna. Många höll med mig men sen fanns det dom som röstade på sverige demokraterna. 

Kan bara säga en sak. Om du läser min blogg och är sverige demokrat bör du sluta läsa. Varken min flickvän eller dotter är hel svensk. 

Röstade du på sd får du gärna argumentera varför men jag kan absolut inte förstå varför. Alla är lika mycket människa. Inte kan vi bestämma vems pung och vems mage vi låg i innan vi föddes? Ingen kan påverka vilket land dom föddes i. Och är du Sverige demokrat kan du väl aldrig flytta utomland? Då blir du ju invandrare! Jag förstår mig verkligen inte på rasism. 

Hur som helst. Lyssna på låten den är riktigt bra!



Bild på plattan i stockholm tagen under tiden det var demostration mot Sd

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: .

Helt svart på bilden

2010-11-23 @ 23:39:41
Postat av: jasmine

Men vad säger att man är rasist bara för man röstat på sverigedemokraterna? SLUTA DRA ALLA ÖVER EN KAM. Eller tycker du att vi ska göra likadant med invandrare ? NEj just det! LÄGG NER

2010-12-01 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0