Duvetinte

Du vet inte. duvetinte.se är sveriges största hiphop blogg.

Min låt till Elvira ligger nu uppe på duvetinte för att komma till inlägget med min låt så klicka här

Det lär bidra med en J*vla massa visningar nu när låten ligger där. Jag är sjukt glad för att den får ligga där.

Det känns som att det börjar gå bra nu. Melika som driver duvetinte gillade min låt. Det känns inte helt fel. Det känns underbart med den reklamen som det blir av att den är där.



Nu när vi ändå pratar om låten så måste jag bara lägga upp den igen



Så då var det gjort. Alltså min låt som jag gjort till min dotter.

Idag har vi haft besök under hela eftermiddagen och jag är helt slut. Orkar faktiskt inte skriva nånting om det för jag är helt slut. Ligger i sängen med datan i knät och hörlurarna på och bara njuter av livet.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: tilda

älskar verkligen låten! :)

2010-10-24 @ 21:51:57
Postat av: Thomas Ahlm

Riktigt bra låt grabben. Jag är riktigt stolt över dig. Du är en grym kille och kommer bli en riktigt bra farsa. Hälsa familjen. Jag visste att "trygga rummet" skulle göra dig till en skön lirare som kan fixa ALLT.

MVH

Assistent SLAK

2010-11-05 @ 16:53:40
Postat av: Mandy

WOW så vacker låt om man nu kan säga så! Den är så fin och en dag i framtiden så kommer Elvira att sitta och lyssna på den och gråta av lycka när hon hör kärleken i din röst när du sjunger. Jag känner inte dej men jag sitter seriöst och gråter när jag hör låten! Så många underbara känslor! Hoppas att pappan till mina framtida barn ger mina barn samma kärlek som du ger din dotter! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0