Det börjar hända grejer

Jag vill inte informera er fören jag vet. Men det har börjat hända grejer som kan bli stort. Men jag kan säga att det har INTE med barnet att göra så ni inte tror att det handlar om det. Men det som händer kan bli stort och jag hoppas och tänker göra allt jag kan. För det här ska bli bra grejer :)

Nu över till något helt annat. Var som vanligt på jobbet idag och mina chefer jobbade tidigare med att sälja biltillbehör. Typ bilshampho och liknande. Så idag fick jag med mig "lite" olika bil rengöringsprodukter hem.



11 stycken flaskor och det är 9 olika grejer. Dom 2 små är samma som en av dom stora men annars är allt olika grejer. För fälgarna, rutorna, wax, shampo och det mesta man behöver. Sen så fick jag med mig en fälg borste också men det kom jag på nu så jag orkar inte ta någon ny bild.

Men nu ska jag krypa ner i sängen. Har varit ruggit trött senaste timmarna.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0