Det dunkar

Det dunkar i mitt huvud och har gjort det i stort sätt hela dagen. Och det blev inte ett dugg skönare i skallen av att sitta och stirra på data skärmen. I morse på jobbet så kändes det som jag hade feber. Jag Svettades som en gris och när jag började frysa senare så blev jag för varm så fort jag tog på mig en tröja. Så höll det på så. Varmt, kallt, varmt. Riktigt jobbigt. Jag ska nog försöka koppla av lite så man klarar av en dag på jobbet imorgon också.

Dags att duscha och slå sig ner i soffan och titta på...



Sen så när jag gick hem blev jag extremt sugen på...



Så det köpte jag och ska avnjuta den i soffan till Idol.

Sen så gick ju Andrea in i vecka 37 idag (36+0)

Här får ni två tjockis bilder!





Snart är vår lilla bebis här! Pappa längtar efter dig!

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit, redan i v. 37!?

Tiden går verkligen sjukt fort. Minns ju när du berättade det första gången :)

Dock minns jag inte om ni har kollat vad det blir för kön, eller om det ska bli en överraskning?



Angående gårdagens inlägg kan jag känna igen mig i den där trötthetskänslan. Dock kan jag komma upp rätt bra på morgnarna, men jag kan somna på bussen/tåget och även om jag vaknar till och ser att det är max 1 min tills jag ska gå av så somnar jag om igen. Riktig obehaglig känsla inte kunna hålla mig vaken, och vissa gånger överväger jag tanken på att åka vidare, åt helt fel håll, för att jag är alledels för trött att gå av..



Hoppas du kryar på dig!

2010-09-09 @ 21:15:35
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: Anden!

Det är inte bara pappa som längtar!<3 blev jävligt sugen på nougat nu också du får börja ta betalt för reklamen du gör. Med mig som läsare lär dom gå i enorm vinst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0