Ge mig ett beat så ska jag kladda ner mitt liv

Jag sitter här och letar beats. Känner ett behov av att kladda ner några rader. I fredags tänkte jag att jag skulle ta mig tid att skriva lite men så har det inte blivit. Men jag hittar inga beats. Om en halv timme ska jag kolla på film så det blev inget skrivande denna helg. Jag funderar på att köpa ett litet a5 block som man kan ha med sig så man kan skriva texter på tåget på väg till jobbet och sen på vägen hem.



Idag har vi varit hos min kusin Linda eftersom hennes dotter mira fyllde 1 år. Det var trevligt och härligt men köerna hem var rätt uttråkande.

Vi hörs imorgon.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Tobias B

jag kan fixa ett skitbra block tills vi ses :) inte det snyggaste men det håller har mitt i bakfickan hela dagarna för dagboken på jobbet :) påminn mig ;D

2010-09-06 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0