Jag tror att jag vaknade upp och ner

Vilken jävla dag.

Ni har nog alla hört att man säger att man vaknar på fel sida. Men idag måste jag ha vaknat upp och ner. För fel sida räcker inte. Det tog 45 minuter att komma ur sängen. Det gick verkligen inte att komma ur sängen förens jag fick tvinga mig upp för att hinna till jobbet. Detta resulterade i att jag inte han med någon frukost utan fick köpa det på pressbyrån. Bulle och coola. Varken hälsosamt eller billigt.

Men hur som helst så kändes allt riktigt skumt. Min kropp kändes ihop sjunken som om den var av spagetti. Det kändes segt att röra sig fram och man skönk ihop när man satte sig på tåget. Sen när jag kom fram till stationen och skulle kliva av så kände jag. Va redan framme? vad hände? Sen har jag vart så hela dagen. Känner mig helt slut i både skallen och kroppen och jag fattar inte vad det beror på. Men det har varit ganska obehagligt och känts väldigt underligt.

Hur som helst sitter jag nu och tittar på idol och snart börjar första avsnittet av Efterlyst. Sen måste jag sova för att orka med morgondagen och hoppas att jag mår lite mer normalt då. Med varför mår man så här? helt skumt ju?

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Princess<3

häftig blogg ;)

2010-09-09 @ 07:01:26
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0