Målet nått till 1 000

Jag har nått mitt mål! Men jag skulle aldrig ha klarat det utan er!

Min låt "Bokstavsbarn förevigt" har nu fått 1 000 visningar på 3 veckors tid. I fredags hade den 740 visningar och jag tänkte sattsa högt och skrev på facebook. 1 000 visningar tills på söndag lägg den i era loggar. Och det var det många som gjorde. Ungefär 50 personer la upp länken i sin logg. Mina vänner la upp länken och sedan deras vänner som aldrig hört den förut men gillade den.

Utan er hade det här aldrig gått och jag är oerhört tacksam för alla underbara människor som hjälpt mig att sprida låten under helgen!

kolla längst till höger på bilden.




1 000 visningar på 3 veckor. Kan inte fatta det. Men målet är nått och jag är galet nöjd!

för er som fortfarande inte har hört låten så har ni den här!




Åter igen stort tack till er alla. Tack för kanon hjälpen jag fått!



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Dagens musikvideo

Gör som Iggy & the Stooges-saxofonisten Steve Mackay; gilla "Dagens musikvideo" på Facebook!

2010-09-20 @ 00:57:51
URL: http://tinyurl.com/3yyutty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0