Speed



Bilden passar bra. Bilden är ifrån vintras när vi var i dalarna. Men just att jag springer passar just bra till detta inlägg.

Hela veckan har jag känt mig otroligt speedad. Jag har ju jobbat hela tiden men ändå aldrig känt att jag blivit av med någon energi. Varit rastlös hela veckan. Om jag känner mig rastlös och speedad brukar det ju hjälpa att få jobba så man blir av med lite över energi men nu har det inte hjälpt och när jag lagt mig i sängen på kvällarna så har jag tänkt. Jaha vad ska man göra nu då. Tvätta bilen? ut och gå? Jag har inte fått någon ro alls och absolut inte velat sova. Sen blev det lördag morgon och jag var dödstrött. Dagen gick och jag blev aldrig pigg. Då börjar man fundera lite, hur överaktiv som helst hela veckan och så kommer helgen och då tog det tvärstopp. Så ända sen i Lördags har jag känt mig helt slut och jag vet inte varför det är så här. Men det känns som medicinen inte har värkat alls under hela veckan. Och nu börjar jag bli rastlös igen och vet inte vart jag ska ta vägen så jag avslutar det här och skjuter in sensor nålen i benet och byter insulin nålen så jag sätter den i magen.

Vi hörs imorgon. Förstår om inlägget blev rörigt för jag hängde knappt med själv.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0