Allting på en gång

Nu känns det verkligen som att allting händer på en gång.

Jag tror inte jag nämnt det på bloggen men jag fick en förfrågan om att vara med på Väsby mot våld´s anti vålds konsert Peace and safe. Jag skrev på facebook att jag har extrem scen skräck och undrade om jag skulle ställa upp. Fort gick det innan drygt 20 pers skrivit "kör bara" Kom igen nu Jimmy" Och jag vet inte allt vad folk skrev. Nu måste jag skriva en låt som handlar om anti våld eftersom att jag då anmälde mig till detta arrangemang. Jag är riktigt nervös. vet inte riktigt hur det här ska gå men som det ser ut nu kommer jag att stå på scen i väsby den 21 maj. Om allt går som det ska vill säga.

Förra veckan så la vi golv på balkongen och fixade möbler.

Före golvet blev lagt.



Efter



Riktigt shysst blev det. Snygg och skönt att gå på.

Sen så var det kanon väder och middag på balkongen och tror ni inte att min underbara dotter fick en skratt attack?



Hon är ju så söt min prinsessa!

Igår var vi på middag hos Andrea´s gammla granne i solna och idag hade vi Jessica med sin dotter Felicia här på middag. Annars rullar det på som vanligt. Jag fick ett mail av någon reporter som ville ha med någon som har adhd och jobbar på lager så vi får se om det blir något av det. Sen så är det en stor grej på gång som jag inte kan tala om men jag hoppas ni är förstående för ni kommer få veta senare.

Idag satt jag och designade en t-shirt som jag tänkte köpa till sommaren.



Vill du köpa en sån här T-shirt? Du kommer till min webbshop genom att klicka här. Denna T-shirt kostar endast 149 kr.
unn
Underbart fint väder idag. Vart ute på en promenad med Elvira och det är ju så skönt att kunna gå ute utan jacka. Underbart med vår men nu ska jag mysa lite med min fina prinsessa!

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snyggt! :)

2011-04-18 @ 16:28:06
URL: http://mlauridsen.blog.com/
Postat av: Angieh

Måste bara säga , man blir glad av att läsa din blogg , allt går uppåt hela tiden för er och även fast det säkert varit jobbigt så ser du/ ni allt positivt och det får många att ändra synen på sina liv , man märker hur mycket positivt folk skriver om dig och till dig!

lycka till med musiken och allt annat och hälsa Andrea !

2011-04-18 @ 23:44:29
URL: http://angelicasundbergs.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det blev jättefint på eran ballkong:)! <3

2011-04-26 @ 22:55:28
URL: http://feliciajoline.blogg.se/
Postat av: Aldenfalk

vi har liknande på balkongen ;p

2011-05-02 @ 06:25:38
URL: http://aldenfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0