Jimmyh - Ge aldrig upp

Då var det dags igen! Låtsläpp!

Den här låten skrev jag efter att jag fick en kommentar på min blogg. Kommentaren kan ni läsa i youtube klippet.



Text:

jag ser att du gråter, att du vill ge upp. Men ge aldrig upp för att livet är tufft. Kämpa lite hårdare så kommer du att ordna det kan va svårt att inse men du måste förstå det.

Jag har vart där du är jag har stått där du står, men jag lovar det blir bättre för varje år som går. Du säger jag är grym och att jag måste veta det men det är ni som gör mig grym och jag vill att ni ska veta det. Om jag skulle sluta göra musik säger du det blir en katastrof men du kan ta det lugnt för jag kommer köra på. Kommer skriva texter så länge som mitt hjärta slår. Rader från mitt hjärta år efter år. Jag vet att ni tar åt er av varje ord jag säger från mitt hjärta till era och alla mina vänner. Ni kallar det otroligt på snudd till magi för att jag aldrig gett upp och har kämpat mig hit. Det är inte så svårt bara bita ihop för det tynger mitt hjärta när ni bryter ihop. Det känns skit men jag önskar att jag kunde finnas där, och sträcka ut min hand till alla i våran värld.

jag ser att du gråter, att du vill ge upp. Men ge aldrig upp för att livet är tufft. Kämpa lite hårdare så kommer du att ordna det kan va svårt att inse men du måste förstå det.




Du säger att du undrar vad jag tycker om att du ger upp, jag säger att ge upp är det dummaste du gjort. För jag lovar dig du måste tro på mig livet har så mycket att bjuda på, förstå mig. Allt som du har gjort och allt som du gör kommer du få leva med tills den dagen du dör. Du skapar mera ångest ju mer du förstör, sikta mot toppen, gasen i botten kör. Och all skit kommer aldrig få ett slut så ta det lugnt luta dig tillbaks och njut. Jag lovar dig att allting kommer ordna sig med handen på mitt hjärta för jag tänker inte såra dig. Jag är inte som dom alla andra som sårar och sviker och gör dig förbannad. Du har sagt att jag är din enda riktiga förebild det är en ära för mig att va någon du ser upp till.

jag ser att du gråter, att du vill ge upp. Men ge aldrig upp för att livet är tufft. Kämpa lite hårdare så kommer du att ordna det kan va svårt att inse men du måste förstå det.


Jag hoppas att ni gillar låten. Att ni lägger den i eran logg på facebook lägger upp den på din blogg och överallt!

Vill ni gilla min sida på facebook? gör det genom att klicka här

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Johanna-Mamma till Isabella

Lagt upp bland annat den här låten på min blogg :)

Du är grym!

2011-04-10 @ 13:33:46
URL: http://nuoriaiti.blogg.se/
Postat av: Jessica

En av dem bästa låtarna som jag har lyssnat på länge. Bra gjort :)

2011-04-10 @ 14:25:38
Postat av: tilda

asbra låt! :)

2011-04-10 @ 18:03:29
URL: http://matildahenrikssson.blogg.se/
Postat av: Anna

Guuud så bra! älskar verkligen dina låtar! Man f¨år bra självförtroende. kram!

2011-04-11 @ 14:44:11
URL: http://dancinganna.blogg.se/dancinganna
Postat av: Vanessa

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 19:04:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0